29 juli 2009

Mycket bättre

Kl:21:36

Idag har vi sysselsatt oss med att möblera så nu börjar det ta form igen =), dock är hela hallen full i kartonger med böcker & annat som också skall sättas på plats igen, samt en hel del uppe i allrummet också, så vi har att göra i några dagar till......Hoppas på att få våra fönsterbrädor inom kort så vi kan få upp lite blommor i fönstren igen samt mina fina lyktor....

Innan jag är nöjd med vardagsrummet skall en fondvägg tapetseras, ny soffa, nytt soffbord samt en ryamatta skall inhandlas när vi kommit hem från vår resa, jag vet precis vad vi ska ha & hoppas på att det skall finnas då det blir dags i framtiden.....det kommer att bli såååå snyggt =), är redan nu mer än nöjd vi "fick" ett helt nytt hus & jag säger det igen det är STORT =) ändå är det ej klart.....

Nu ska jag läsa lite bloggar & surfa runt innan det blir att spela lite Super Mario =)

Bilderna är ej så bra hittade ej laddaren till digitalkameran så det fick bli mobilkort ist.....


Tomt i köket



5 kommentarer:

Skor, och en del av livet sa...

mobilkorten funkar ju jätte bra de med *ler*

Får jag säga att jag tycker det är lite svårt att läsa din text när den är så mörk mot en så svart bakgrund? ;-)

Önskar dig och din familj en underbar dag!

Lisa sa...

Hej!

Nu har jag kommit hem från semester på Öland, jag var vääldigt nyfiken på din blogg. Hade ni fått bb? Hur gick renoveringen?

Såå fint ni får det!! Vad flitiga ni är som grejar så. Blev verkligen ursnyggt med den orangea färgen. Modigt. Vad fin lilla A blev i håret!

Hoppas att allt är bra med er. Det är det här.

Kramar

MammaSusan sa...

Hej Lisa =)

Hoppas ni haft det bra på Öland.
Nope inget BB ännu men nu ska det "bara" vara max 5v kvar, förutsatt att våra papper är godkända.....

Allt är bra med oss också!

Kram Kram

Anonym sa...

kan bara än en gång däga att vilken skillnad det blir!!!!!
Kan tänka mig att det blir öppet och ljust och känns oändligt stort mot innan... måste komma och se med mina egna ögon någon dag när det passar =)

Kram på er!

Idde

MammaSusan sa...

Idde! Bara att kika förbi =) vi är hemma, ring innan ifa vi är ute en sväng =)

Kramis