07 mars 2009

Väntar

Kl:11:00

Det var en trevlig dag igår med Farmor (som alltid) vi var först till
Öronmottagningen och det gick som väntat Galant fröken hörde alla pip & byggde alla torn & figurer på ett litet kick omkring 10 minuter tog de sen var vi klara.....

Köpte en hel del saker igår bla present till min man en fin fin lilarutig skjorta med korta ärmar, jogging skor till mig, tröja till fröken bus, 2 böcker "Barns Tankar om Barn" samt "Barns Tankar om Kärlek".......

Min bror stod utanför huset & väntade när jag & fröken bus kom hem igår =) så han har sovit över inatt, darling & min bror kom precis hem från en kortis tur med cross & skoter....de gick ej att åka skoter då det var för mkt asfalt framme så de var borta max 15 min (lagom tur tkr jag :-)....)
När darling kom tillbaka på crossen säger Astrid jätteglad: Nuuuu har pappa startat färdigt crossen :-)

Vi ska ta en tur till affären & köpa lite glass att bjuda på idag när vi får besök.....

Det har kommit BB på både Afrika & Kenya listorna nu i veckan :-) super roligt att läsa om...det roligaste var den korta väntetiden efter att papperna hade blivit godkända i Kenya vilket de ska bli inom 4v...de hade fått vänta 6 veckor! Det sög till i magen då jag läste de & tänkte WOW det är ju hur kort tid som helst! Tror denna väntan kommer vara ett snäpp pirrigare än sist för nu vet vi ju på ett ungefär När det kan komma ett magiskt samtal...verkar som man får en hint om ungefär när man kan tänkas åka då man skickar sina papper om jag inte missuppfattat något?!


Dagens Lista

Kort: Inget ännu
Mående: Trött
Gjort: Inte mycket
Planer: Handla lite
Köp: Glass m tillbehör
Ser på: Tarzan
Lyssnar på: Tv.n
Läser:Inget just nu :-)
Dricker: Thé, vatten
Äter: Frukost, Middag: Hemmagjorda köttbullar m pasta
Bästa: Att vi är friska
Sämsta: kramp i tån & sendrag i benet-just nu AJ
Bus av fröken: Inget vad jag vet ännu
Väder: Mulet +/- 0G


NÅGON som vet varför min text blir olika stor? Jag vill bara ha de ord som är färgade i större stl & har markerat dem , men när de sparas är det iaf i större stl på den andra texten??
Vad gör jag för tok?




5 kommentarer:

Lisa sa...

WIIIEEE! Det är ju inte alls länge till bb då om allt går som det gjort hittills! Så spännande!!

Jag har inget tips omtexten, trodde det var med mening. Hur som helst så tycker jag det var fint.

fortsatt trevlig helg!
Lisa

MammaSusan sa...

:-) Hoppas bara vi får medgivandet nu i slutet av mars så vi kan starta papperssamlandet...

Så bra att texten inte blev jobbig =)

Jag kan inte läsa din blogg?

Detsamma Kram

Lisa sa...

Hej igen!
Jag skrev blogg då vi adopterade för snart ett år sedan. (!) Nu bloggar jag inte. Hinner inte tyvärr. Är du intresserad av att läsa så maila mig din adress så bjuder jag in dig.
Kram kram

fröken Sätterlund ✯ sa...

Om du skriver klart alla text först innan du ändrar storlek så ska det inte bli sådär. Om man ändrar medan man skriver så blir den efterkommande texten samma storlek som ordet du ändrade.

Kan det vara så? :)

MammaSusan sa...

Ja så var det :-) Tack för hjälpen Therese! :-) Nu gick det bättre & blev som det skulle!