30 mars 2009

Lugna dig

Kl:15:17

Sitter med huvudvärk samt mens värk =( inget vidare men inom sinom tid går det över iaf =), är bättre i ryggen idag Tack & lov, trodde jag skulle åka på ryggskott igår, verkar som att jag slipper det =)

Tjatade lite imorse på fröken som inte tog på sig sina kläder utan höll på med allt annat, varpå hon tar mig på axeln & säger: Nu får du lugna dig lite Mamma.......

Tog mig en liten väl behövd paus från Fysik & kemi läsning...ska strax fortsätta igen då fröken sover så jag blir färdig....

Fått mail av vår utredare om att vi kommer få våra papper redan denna vecka :-) kul, spännande att se när de kan bli då......

Får se om jag skriver någon rad senare.....Är iaf nöjd med nya datorn =) & även om den inte är rosa som jag ville ha så är den snygg i svart, ljud & bild fungerar som de ska i skolan också & det bästa av allt den är snabb, min gamla var super seg gick knappt att starta upp den hade jag tur fungerade den som den skulle efter en 6.e omstart.....

0 kommentarer: