05 mars 2009

Bra program =)

Kl:13:07

Ikväll är det bra program på t.vn vi tittar på Sveriges Värsta Bilförare & Lyxfällan, Medium är också bra men det har jag inte sett på evigheter.....

Imorgon ska vi till Falun fröken ska på hörselkontroll dels för att hon är född prematurt & sedan för att hon hade öroninflammation Ht-07....Farmor ska göra oss sällskap & jag tänkte vi skulle ta oss en tur på stan samtidigt....




Dagens Lista

Kort: MMS På Vibe´n som jag skickat till Lollo (fröken m kossan ovan)
Mående: Trött
Gjort:Promenad, pratat i telefon
Planer: Skriva sista rapporten till SA + fotobok
Köp: Inget, känner mig duktig =)
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Astrid
Läser:Inget just nu :-)
Dricker: Thé, vatten
Äter: Frukost, Middag: Pannkakor
Bästa: Snart helg igen
Sämsta: Att det kommer mer snö
Bus av fröken: Matat Zoya med blomblad
Väder: Snöar +/- 0G



3 kommentarer:

Kallas för mysen sa...

Torsdagar är bra tv dag hehe :) Kommenterade ditt inlägg som du skrev i min blogg förut :)

Buzaan sa...

Tack! Har nu ändrat färgerna på frågorna :) Allt bra med er? Kram

MammaSusan sa...

Allt är bra med oss :-) Går & väntar på att det ska bli sommar så vi snart är påväg till lillebror/syster! Kram