20 mars 2009

Helg igen =)

Kl:13:13

Ikväll kommer min bror på besök =) får se om han sover kvar eller hur han har tänkt....

Ska ta tag i tentan nu som jag har sagt i flera dagar, men inte har gjort ...typiskt mig, det tar inte så lång stund bara jag sätter fart men vet jag att jag har tid på mig så gör jag massa annat ist för de som jag ska göra (oftast iaf)....

Ska baka en chokladtårta ikväll också som vi kan bjuda på då vi får besök av farmor & Leffe som ska sova hos oss =)....Jag och darling ska passa på att gå på bio imorgon kväll då farmor & Leffe är här med fröken bus.

Nu får ni hålla tummen för att vår utredare hinner skriva färdigt vår utredning så vi hinner läsa den samt hennes chef så den hinner upp i nämnden på torsdag *drömma*...vår utredare ska nämligen arbeta med våra papper idag fast hon egentligen är ledig *glad*....hon vågade ej lova att hon skulle hinna sa hon igår, men det vore bra att få det gjort så vi får BB snart sa hon :-) Håller med henne till Fullo =)

Nu ska jag släppa bloggen ett tag & sätta mig med tentan.....

Dagens Lista

Kort: Ej tagit ngt ännu
Mående: Huvudvärk, trött, sovit urdåligt
Gjort: Promenerat
Planer: Ska göra klart tentan
Köp: Inget ännu
Ser på: Disney channel
Lyssnar på: Tv.n
Läser: Det som behövs för att besvara tentan
Dricker: Thé, vatten, cola
Äter: Frukost, Middag:?, Pizza ikväll tror jag
Bästa: Fredag igen & Let´s Dance
Sämsta: Huvudvärk
Bus av fröken: Inget ännu
Väder: Mulet, kallt men ändå + 6

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas, hoppas att ni snart har medgivandet i handen och kan börja packa väskan! Eller i allafall samla papper!

MammaSusan sa...

Ja de vore inte fel *längtar*