16 mars 2009

Dyrt med schampo m.m

Kl:11:29

Schampoo, balsam, balsamspray & en inpackning till frökens hår från Blacknuss Hair and Care i Stockholm...med frakt skulle det bli 940:-....kostar att köpa bra produkter för afrohår....tur att de räcker ganska länge......Testar Curly Q´s denna gång vi brukar ha Beautiful Beginnings men tkr de produkterna är sådär nu på slutet....
Ska se om Lollo är ledig några dgr framöver så jag kan åka & hälsa på med fröken bus, isf ska vi passa på att besöka salongen & klippa & ev göra flätor eller göra en mildare variant av rakpermanent...tror det får bli rakpermanent, flätor kan jag ju göra själv...även om det garanterat blir tjusigare på salong då de är proffs.......

Nepp ska väl ge mig i kast med Geologi tentan då kanske...den lades ut igår morse & jag har inte ens öppnat den...så jag antar att jag får sätta fart om jag ska slippa sitta med den hela helgen....

Hej på ett tag igen då..........

0 kommentarer: