18 mars 2009

3 frågor

Kl:19:51

Har jag kvar på Geologitentan innan jag är färdig & såklart är det inte dem lättaste....men de ska nog lösa sig bara jag har ro, ork & tillfälle att koncentrera mig.....

Ska strax se på rent hus, ska nog spela in diagnos okänd då vi tyckte det var intressant sist.

Fröken som inte har sovit middag idag har äntligen somnat uppe, hela eftermiddagarna bli kaos i hennes värld då hon inte sover för ingenting duger eller går hennes väg.....

Redan torsdag imorgon också, har sagt det förut & jag säger det igen, begriper inte vart dagarna, veckorna ( ibland åren) tar vägen vips säger det bara så sitter man här & är pensionär.....Hoppas man då kan se tillbaka på tiden när man var ung & känna sig nöjd med vad man har åstadkommit i livet....Inte för att man i dagens samhälle är särskillt gammal då man går i pension men iaf....

Dax att avsluta så jag hinner göra en skål med glass & strössel *mums*

Natti Natt på er också

0 kommentarer: