13 mars 2009

Äntligen Helg

Kl:14:15

Fredag igen :-) Härligt! Dock är vädret ute mindre härligt grått, trist & slaskigt.

Idag ska vi äta tacos när min man kommer hem :-) "det är smaskigt" som Astrid säger om det mesta som är ätbart =)....Let´s Dance är givet också i kvällens tvtablå, sen tror jag det får bli "Abducted: Fugitive for love" den verkar bra & jag kan ej minnas att vi har sett den.

Imorgon ska vi nog unna oss ett biobesök jag & min man & då får isf fröken bus vara hemma hos farmor + Leffe.....Vi hade tänkt att se: Män som hatar kvinnor......

Igår var fröken så söt hon var lite ledsen så jag tröstade henne som alltid sen säger hon: Mamma nu känns det lite bättre nu är jag inte ledsen längre!
Skönt att höra att det kändes bättre, jobbigt annars om man tröstar & tröstar & det inte gör någon skillnad i hjärtat....

Dagens Lista


Kort: Inget ännu
Mående: Hungrig
Gjort: Busat, varit på pomenad, pratat i telefon, städat
Planer: Mysa i soffan
Köp: Inget
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Inget just nu
Läser: Falu Gruvas Miljöhistoria
Dricker: Thé & cola
Äter: Tacos ikväll
Bästa: Fredag igen =)
Sämsta: Tråkiga vädret
Bus av fröken: Dragit tapet uppe
Väder: Grått, slask + 1G


1 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Såg den filmen med mina jobbarkompisar. Den är verkligen jättebra, spännande och läskig!!
Väl värd att se!!