25 mars 2009

Huvudvärk &

Kl:14:46

Föreläsningar är ingen bra kombination =(, vaknade vid 7-tiden med sprängande huvudvärk, som kommit & gått.....nu är den tillbaka för att jag ska försöka ta mig igenom en teknikföreläsning samt en kort kemi föreläsning, vill få färdigt teknik uppgifterna snart så de slipper hänga över en....

Fått ett till scrapbooking paket idag också roligt =) tema denna gång är födelsedagar/inbjudningar roligt kanske jag hinner göra fina inbjudningar till frökens kalas i sommar om vi är på hemmaplan, vore roligt om vi vore i Kenya.....men så tur har vi nog inte att de går så snabbt....vi får se...ska försöka samla alla papper snabbt när vi får sätta igång om 1-2v .......Både fröken & darling måste ha nya pass också.....

Nu ska jag se om jag orkar se vidare på föreläsningen....Hej på ett tag.......


7 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att jag äntligen börjat förstå det här med bloggar och kan följa din med =)

MammaSusan sa...

Hej! Kul att du har hittat hit =)

Anonym sa...

hej, jag har läst någonstans i din blogg att ni kommer vara kvar mycket längre i Kenya än ni var när ni fick eran Astrid. Är det ni som har valt det eller är det sådana reglerna är när man hämtar nummer två? : )

MammaSusan sa...

Hej Jess, Vi har aldrig varit i Kenya tidigare, vår dotter kommer ursprungligen från SA. Vistelsetiden skiljer sig från olika länder och Kenya har upp till 8mån.

Anonym sa...

Hej!
Hur gör ni med allt ni har i Sverige om ni ska va borta så länge?Så spännande att följa er väg till syskon...
//Ansi

MammaSusan sa...

Förstår inte riktigt din fråga Ansi, men vi kommer båda vara tjänstlediga såklart allt annat är fixat redan =)

Anonym sa...

Skrev lite luddigt,tänkte på hur man gör med huset och hunden och sånt...
Hoppas det kommer gå fort för er att få ett litet syskon..
Gillar skarpt din blogg!!

//Ansi