22 mars 2009

Liten resumé




Kl:18:43

Darling kör hem farmor nu & jag passar på att skriva några rader medan fröken tittar på tv innan hon ska sova.

Det visade sig att vi bägge hade spelat disco bowling förut =) *senila* (spelade det på min möhippa -05) de spelas discomusik och det är discobelysning också. Ett par lite mörka bilder från bowlingen kommer här med....

Filmen igår var bra men inte så bra som jag trodde inte så att vi vill se den direkt igen som många verkar vilja.

Inget vidare väder idag det har snöat massor, fast vi begav oss ut på en långpromenad till affären och vi såg ut som snögubbar när vi väl var framme....När vi kom hem igen var det dax för mat så jag gjorde min goda fisksoppa som fick betyget Det var smaskigt av Astrid =)....(fröken tycker iof att min mat alltid är god men de är roligt då hon talar om det)

Ikväll ska vi kika på Wipeout sen ska vi sova för klockan blev nästan 2 inatt innan vi kom säng (sen somnade jag inte förren strax före 5), var så trevligt att sitta & prata med farmor en stund.

Nu ska jag förbereda fröken bus för sängen sen ska jag logga in på Högskolan och se så det inte är några schema ändringar för kommande vecka.


0 kommentarer: