01 mars 2009

Söndag


Kl:11:47 Darling & fröken bus är på väg till farmor & Leif.....för att installera farmors nya dator som hon köpte i sällskap av oss igår......gissa om jag är avis som måste sitta hemma & plugga....har inte ens börjat med kemi uppgiften som skall lämnas in senast imorgon.....samt att jag har kanske 80s kvar att läsa i Den kupade handen.....

10st fulla kassa med mat + 17L mjölk, lite kläder åt fröken bus & en fin fin orkidé blev det igår då vi handlade (ungefär som vanligt mao) ....det konstiga var att vi tyckte det blev så billigt vilket inte gjorde något =)....
När jag skriver detta inlägg så ser inte fönstret ut som det brukar?? Jag kan ej ändra stil, stl på texten eller lägga till kort osv?? Hoppas det bara är tillfälligt....... (kl:18:23 Nu är allt som vanligt igen som synes i texten + bild)


Dagens Lista :

Kort: Senaste Orkidén
Humör: Irriterad
Gjort: Gått promenad med Zoya
Planer: Studera & baka inför sista mötet imorgon
Ser på: Strax föreläsning i ämnet Kemi
Lyssnar på: Se svaret ovan
Läser:Den kupade handen- Bosse Sundin
Dricker: O´boy
Äter: Frukost, middag vet jag inte just nu
Bästa: Pussar av min skatt
Sämsta: Mensvärk
Bus:I sängen imorse
Väder: Mulet -3G



6 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Hej. Det finns två flikar i inläggsfönstret. En som det står skriv på och en där det står redigera html. Skulle tro att du råkat trycka på redigera html för då ser fönstret annorlunda ut :) Hoppas allt är bra med er!
:) Therese

Marie sa...

10 kassar och 17 liter mjölk? var det storhandling för hela mars månad? eller är ni storätare? ;-)

MammaSusan sa...

:-) Njae storätare vet jag väl inte, men det var handling för hela månaden sen kompletterar vi ibland med småsaker (frukt etc). Det blir billigare att storhandla!

Anonym sa...

Jo klart det är billigare att storhandla :-) Men hinner inte mjölken bli sur då? Ursäkta att jag är nyfiken, men jag hinner inte ens dricka upp en liter innan den blir sur :-p

MammaSusan sa...

Fråga på du jag svarar om jag vill :-)...vi köper oftast enbart låglaktosmjölk då Peter är laktoskänslig, den mjölken står sig oöppnad i 3-4mån & 17L räcker oftast precis på 1mån.

Marie sa...

Aha på det viset :-)