04 mars 2009

Gruva

Kl:15:47

Avslutade dagens seminarie för en stund sedan....Nästa vecka ska vi vara på Campus i 3 dagar =) spännande bla så ska vi göra en halvdags besök i Falu Koppargruva....många år sedan jag var dit, så det ska bli spännande men läskigt...tycker inte om för trånga utrymmen....

Onsdag är det idag igen...känns som att det "bara" är onsdag, fredag & söndagar nu för tiden (inte mig emot)...det tråkiga med onsdagar är att det just nu inte är några bra Tv-program att se på....

Dagens Lista

Kort: På min skatt
Mående: Ont i ryggen
Gjort:Promenad, pratat i telefon, studerat
Planer: Skriva sista rapporten till SA + fotobok
Köp: Inget =)
Ser på: Disney Channel
Lyssnar på: Tv.n
Läser:Inget just nu :-)
Dricker: Thé, saft
Äter: Frukost, Middag: rullader, potatis & sås
Bästa: Vädret då snön smälter
Sämsta: Dålig Tv-tablå
Bus av fröken: Inget vad jag vet
Väder: Grått, tö + 4G




3 kommentarer:

Marie sa...

Det Okända går ju på onsdagar :-) Sen börjar det ju något nytt matprogram med Leila också. Och en ny serie på trean som heter Diagnos okänd.

Vad gillar du för typer av program?

MammaSusan sa...

Jag (vi) tittar på det mesta :-)
De okända är ju bra, har dock inte sett det på evigheter....Leila är ok men inget för Peter...Diagnos okänd har jag missat men de lät intressant när jag kikade i tidningen....

Det jobbiga med serier är att jag kommer aldrig ihåg att se dem, alltid är det ett/fler avsnitt som missas....

Marie sa...

Ja det är lite dumt att man aldrig kan komma ihåg när olika serier går, det är därför som jag (som en äkta tv-nörd) markerar i tv-tidningen vilka program jag vill se *s*