26 mars 2009

Väder & Handla?

Kl:10:17

Underbart väder idag blå himmel & sol -0,5 blir säkert några grader varmare under dagen .......

Sitter & funderar på vad vi ska äta idag...om jag behöver handla något......Svårt när jag inte vet riktigt vad jag vill äta, för vi har massa råvaror i frysen, det som isf skulle behövas är eventuella tillbehör......är sugen på någon paj tror jag......

Skulle ha varit förbi mitt jobb & hälsa på med fröken någon dag också det var jätte längesedan nu.....måste visa att man lever =)......får se hur morgondagen ser ut.......

Idag ska jag ringa lite samtal bla till vårt Försäkringsbolag & Veterinären.......

Dagens Lista

Kort: Ej tagit ngt ännu
Mående: Pigg, småförkyld
Gjort: Promenerat, plockat i/ur diskmaskin
Planer: Plugga
Köp: Inget ännu
Ser på: Disney Channel
Lyssnar på: Inget
Läser: Kemi
Dricker: Thé, vatten,
Äter: Frukost, Middag:?, Paj kanske
Bästa: Torsdagens Tvtablå
Sämsta: Fryser
Bus av fröken: Inget som jag vet
Väder: Blå himmel, sol -0.5

0 kommentarer: