14 mars 2009

Tur till stan & Fikat

Kl:15:04

Vi tog oss en biltur till stan (7 mil tur & retur) darling köpte sig Resident Evil 5, sen passade vi på att fika lite (Napoleon bakelse + en kopp choklad m grädde & en festis till fröken bus) innan vi gick & köpte fröken en ny mössa + vantar.....Sen skulle vi ha köpt Zoya ett nytt koppel då hon tuggat sönder de förra (har aldrig hänt tidigare, hoppas det var 1,a & sista gången) men vi kom 15min försent de stängde tydligen kl.14.....





Fröken sover middag nu så jag ska nog sätta mig & läsa en av de två böckerna jag köpte idag bägge är baserade på sanna historier & de heter "Äcklig" & "Ingen tar mina barn" av 2 olika författare.

Får se om jag gör ett litet inlägg ikväll....På återseende så länge.....


Dagens Lista

Kort: Från fikat, mössan & vantarna
Mående: Kissnödig
Gjort: Varit i stan
Planer: Se melodifestivalen ikväl
Köp: Lite matvaror, fika, spel & möss samt vantar
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Min man & grannen
Läser: Falu Gruvas Miljöhistoria
Dricker: Thé , cola & choklad
Äter: Ingen aning
Bästa: Det goda fikat
Sämsta:
Bus av fröken: Sprungit runt inne på Kappahl
Väder: Grått, slask + 4G



0 kommentarer: