09 mars 2009

Måndag

Kl:21:20

Idag har jag spenderat hela dagen på campus, det har varit en rolig & lärorik dag med mycket spännande praktiskt arbete. Tiden har flygit iväg =).
Vi har plockat isär & ihop lite olika saker, försökt lista ut vad olika saker ska användas till, vi har tillverkat papperspåsar, vindsnurror & ett "smycke" i koppar & järn.

Nu tittar vi på Spårlöst försvunnen, gripande & spännande som alltid.

Imorgon ska vi ha kemi laborationer & geologi, hoppas på en lika spännande & rolig dag som idag.....



Dagens Lista

Kort: På mitt "smycke" & Zoya på min arm 8/3-09
Mående: Trött
Gjort: Massor
Planer:
Köp: Lunch, godis, dricka
Ser på:
Lyssnar på: Tv.n
Läser: Falu Gruvas Miljöhistoria
Dricker: Thé, citronvatten & cola
Äter: Frukost, Middag: Dagens på scandic, Kebab hemma på kvällen
Bästa: Att få pussa på min familj
Sämsta: Inget
Bus av fröken: Inget vad jag vet ännu
Väder: Mulet +1G


Dax att sova så jag orkar upp imorgon bitti Natti Natt

1 kommentarer:

Anonym sa...

På tal om Språlöst försvunnen..finns det någon kontakt mellan er och er fina Astrids bio-föräldrar? : ) Du behöver inte svara om ni inte vill det : )