25 januari 2010

Dag121: Seminarie & poolen

25/1-10

Kl:20:09

Terminens första seminarie gick faktiskt mycket bra mitt ljud fungerade till & med denna gång....Förutom seminariet har jag än en gång suttit med min fördjupning, gissa om jag blivit less på att först ändra de som ska ändras, lämna in , få tillbaka igen med ännu mer nya saker som ska ändras på =(....försökte ringa kursansvarig men den personen är så svår att nå så det fick bli mail ist.....ska ändra lite än en gång imorgon orkar faktiskt inte mer idag.....

Efter dagens saminarie m.m gick vi tillsammans till poolen & fick lite mera sol på oss =) eller iaf jag, darling simmade sina 100 vändor i poolen & satte sig sedan i skuggan.....

Vilgot står allt längre stunder utan stöd alldeles överlycklig =) är han då.... ålar/kryper allt mer bestämt & snabbt, så roligt att se, även om han fortfarande föredrar att stå & gå.

Bara 3 dgr kvar tills vi får veta om vi är med på listans över domstolstider för fredagen, spännande...även om det inte är en garanti för att tiden sedan blir av dagen efter men lite iaf =)....börjar faktiskt pirra lite i magen första hearingen på fredag fm om allt går som det är tänkt....Kan inte låta bli att hoppas på att det ska bli av & sedan rulla på i samma takt som det har gjort...dvs att inget ska krångla....en liten chans finns att hinna få 2,a hearingen innan påskuppehållet som är 2 eller 3v (osäker) hur som helst vi får isf säkerligen vänta på judgement papperet (som behövs för att söka pass bl a) så vi kan med stor tur vara hemma i maj.......som jag tidigare sagt det vet ingen annan än herren just nu....

Just nu känns det som att jag har glömt att berätta något, kan inte ha varit så viktigt.....
Natti Natt så länge

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Vi håller alla 4 tummarna för att Ni ska va med på listan med domstolstider. Skönt att det gick bra på seminariet. Kram till Er alla Mormor och Uffe.

Lisa sa...

Åh, så spännande! Hoppas ni får er tid. Håller tummarna.

Kram kram

Anonym sa...

Skönt att det rör paa sig. Har jag förstaatt rätt att du läser till lärare?
Eva (Matte kemi lärare)

MammaSusan sa...

Hej Eva!

Ja jag läser till lärare inr tidigare åldrar i ämnena Kemi, Fysik, Biologi,Teknik,Eng. Är på min 5,e termin nu av 7 el 8, vet ej om jag kan ta en examen på avancerad nivå el ej.