28 januari 2010

Dag 124: Väntar

28/1-10

Kl:13:39

Liite nervöst är det faktiskt att gå här & vänta på att listan med vilka fall som kommer upp (förhoppningsvis) imorgon skall uppdateras så vi kan kika om vårt nummer är med.....
Ändå känns det ganska tryggt & jag tror ändå att vi kommer att komma med & få vår 1.a hearing....även om man aldrig vet det förrän efteråt.....

Flätar fortfarande frökens hår, inte nu =) då......gör smalare flätor denna gång & 8st rader med 3st flätor i varje fram/på sidorna, bak vet jag inte just nu hur många det blir......satt ute vid poolen tidigare & flätade några stycken det var inte lätt i "stormen" löshåret flög både hit & dit....aja man lär av sina misstag =).....

Nu ska jag fortsätta fläta så det blir klart inom en snar framtid.....efter det kolla domstolslistan på nätet igen, "brukar" komma upp runt 15 tiden om jag ej minns fel......Kika en extra gång på matematik diagnosen också innan jag lämnar ifrån mig mina resultat.......

Återkommer garanterat senare under dagen......Hej på ett tag....

0 kommentarer: