28 januari 2010

Dag 124 inlägg 2: Listan

28/1-10

Kl:14:53

För en liten stund sedan då jag uppdaterade listan hade morgondagens tider kommit ut.....
Då listan är lång & rörig iaf enligt mitt tycke så fanns vi inte med.....läste listan än en gång....jodå vi ÄR MED =)!! Nummer 5 av 14...3st verkar ha blivit strukna imorgon, vilka det är har jag ingen aning om, men tycker såklart det är oerhört tråkig & hoppas på att det skall vara familjer som ändå bor här (inhemska alltså), deras process är mer utdragen än våra.....Nedan kopierade jag rubriken & vår plats i listan......

APPOINTMENT OF GUARDIAN AD LITEM
5. Adopt. 1/2010 In the matter of Adopt. of children: Re: M.


Dags att återgå till flätandet då, har inte kommit igång igen ännu....min darling är på Yaya-centre & letar efter hårband/hårsnoddar....en rejält förkyld knorris har precis vaknat efter att ha sovit för 3,dje gången idag, senaste 4-6v har han sovit 2ggr per dag, nu är han ju sjuk & då blir allt annorlunda....Även idag är en Nej sägar dag till allt som inte passar....& i morse sa han Tack tack för första gången då han tog ur sin napp & sträckte fram den till mig, sötisen =)

Återkommer senare med lite bilder när jag är färdig med frökens hår......

6 kommentarer:

inkas sa...

stort lycka till imorron! tänker på er!

Fru barnlös sa...

Hoppas det går bra i morgon

Kallas för mysen sa...

Gud vad kul :) grattis och lycka till :) Kramar från Moster

Lisa sa...

Åh, vad härligt för er! Grattis! Kommer ni att bli intervjuade eller sköter er advokat "snacket"? Hoppas att allt går som smort.

Kram och Lycka till!!

Lisa

mormor pådistans sa...

Va kul Grattis och lycka till.Kramar i mängder från Mormor och Uffe och Busan

Anonym sa...

Hej på er!!
Hoppas allt går som det ska imorgon vi ska hålla tummar och tår för er alla fyra i familjen!!!!
Kram från Farmor & Leif