16 januari 2010

Dag 112: Senaste nytt från Nairobi

16/1-10

Kl:22:40

Otäckt kikade på nyheterna .. <------LÄNK ...tur att vi inte var i stan igår.....



Vi har det iaf bra här uppe i lägenheten, dock är det väldigt livat runt i kring oss, kanske någon granne eller folk utanför på gatorna, vad vet jag......Uppdatering....livet utanför visade sig vara någon slags fest på andra sidan gatan utanför vårt område......

Varit vid poolen i blåsten idag varmt & skönt, för varmt då jag var iklädd långbyxor....

Natti Natt

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ååågggrrr.. jag kom inte in via den länken.. ska prova lite senare... nu ska jag ut o köra lite skidspår på gården med barnen..
Tänk hur olika vi har det just nu =)
kramisar på er!

Lisa sa...

Hej! Nu har jag läst i kapp bloggen. HAr varit i Branäs och åkt skidor en vecka. Härligt och lagom kallt.

Roligt att kika på alla bilder och läsa alla inlägg.

Kramar Lisa