23 januari 2010

Dag 119: Några bilder

23/1-10

Kl:19:23

Nu på eftermiddagen har Vilgots 2.a tand tittat fram, i morse kändes den ej men nu så =)...
Hmm upptäcker att jag har bloggat varannan dag nu ett tag, å andra sidan händer inte så mycket just nu, vi inväntar att Farmor & Inger ska komma på besök, känns tokigt att gå på massa nya saker då vi ändå ska gå med dem om några veckor......

Igår var vi ju på skolan alla eleverna i klassen hade gjort varsin finfin teckning åt mig som Margareta bundit in i en spiral + att jag fick en finfin Svenska skolan t-shirt =) .....Fröken bus var så duktig då klassen hade lektion hon satte tyst bredvid en tjej och ritade & klippte under tiden, frågade lite frågor om vad de andra barnen hette osv......
Efter att vi kom hem från skolan gick vi till poolen där vi spenderade resten utav dagen, skönt!! Man blir trött av värmen somnade igår em på soffan blev bara att jag slumrade till för vi fick besök & väcktes av dörrklockan....Idag sov jag lite middag strax efter 12 och fram till 13.30...skönt var det =)......

Nu ska jag sätta mig ned & se gårdagens föreläsning och fortsätta förberedelse inför måndagens seminarie, trivs än så länge bra med nya kursen den är intressant om än svår....


Pustar ut lite från solen & värmen..
Ej solbränd i ansiktet dock varm..


Knorris älskar som sagt att bada =)


Tänderna =) alldeles färsk bild




1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad Knorris har kuli badet. Vad Du ser trött ut. Hoppas Du får vila ett tag. Kram mormor och Uffe.