04 januari 2010

Dag 100: Idag Firar vi....

4/1-10

Kl:17:46

Idag har vi inte gjort så mycket varit ute vid sandlådan ett par gånger....jag har lämnat in min fördjupning också drog på det så länge jag kunde innan jag begav mig in från sandlådan med hela 45minuters marginal innan sluttiden......tror ni inte att fronter då krånglar, jag kunde inte ta mig fram till rätt sida utan hamnade efter en stunds väntan i omgångar på startsidan, suck.....tillslut sände jag för säkerhetsskull fördjupningen på mail innan kl.17 lokal tid till min handledare & sedan lyckades jag få upp min fördjupning på fronter omkring 17.30......Lägger nu i skrivande stund upp den i PDF-variant också, det blir ju så mycket snyggare så, tycker jag iaf.

Min darling ringde precis han är på väg hem från nakumatt till fots han har handlat lite gott till kvällen för idag firar vi att vi fått våra papper filed (inregistrerade) i domstolen fick mail från vår advokat att det var gjort....men egentligen firar vi inte det utan vi har faktiskt fått vår 1:a tid i domstolen!!!
REDAN den 22/1-10, SEN kan den ju iof bli inställd i sista minuten, men de tänker jag inte grubbla på ikväll, GLADA är vi iaf oavsett!!!
Nu får ni ALLA hålla tummar, tår & be en extra bön om att tiden blir av!!


Avslutar med fröken bus då 11 mån gammal.




12 kommentarer:

Fru H sa...

grattis för 1:a Hearingtiden.

Lika glad är jag(vi)för det, men gladast är nog Boströms.... Tralla tralla lej, Hej!
Hej då!!!Fam H

Anonym sa...

Hejsan på er!!!!
Vi håller tummar och tår att det går undan vi vill ha er hemma hos oss snart!!
Kramar från Farmor & Leif

Anonym sa...

Vad vi är glada. Hoppas inga hinder finns på vägen utan att det går fort framåt. Kramar från mormor och Uffe.

Ingrid sa...

Ååhhhh på dag 100 och allt?! =)
vad roligt !!!!!
Ska hålla tårna bara den här gången.. har provat så många varianter tidigare, men den är ny =)
Kram på er!!

Hanya sa...

Stort grattis!

Maria sa...

Grattis! Och så fort dessutom! kram från kalla mockfjärd...

Cecilia sa...

Grattis till domstolstiden! Hoppas på att den håller hela vägen nu!

inkas sa...

Grattis grattis..
Håller alla mina tummar och tår att inte det blir inställt!

Lycka till från en trogen bloggläsare, Anki

MammaSusan sa...

Tack för alla hälsningar =) Det värmer ska ni veta!!

Ingrid sa...

Brrr!
Ville bara meddela till familjen Boström att idag är det -35.4 här hemma för tillfället.....

Kram på er =)

Skicka lite värme NUUUUU!!!!!

Lisa sa...

Grattis! Vad roligt att den första hearingen är inom räckhåll.

Kram från Lisa
i en vit västkustskärgård, för ovanligheternas skull

Anonym sa...

Vilken vinter ni kom undan SMÄLLKALLT!! gruvar mig imorgon då jag ska promenera till jobbet. Just nu 21,6 grader kallt kl. 18.30
Kram Farmor & Leif