11 januari 2010

Dag 107: Opp & ned, Ned & Opp

11/1-10

Kl:22:25

Göken gal i trädets topp Lallallall lallallall hmmhmmhmmmmm.......Nä jag lovar jag har inte blivit riktigt så tokig som det låter/ser ut.........Bara lite less på att..........
Fortfarande ha feber & förkylning som går Opp & Ned.....Stundtals är jag skapligt pigg, var ut en liten stund 20 min för att få lite luft, höll på att frysa ihjäl trots långbyxor & långärmat....de andra som var ute var såklart i t-shirt & shorts....

Opponeringen sen då är ett kapitel för sig i vanlig ordning pga connect, vi var två st inräknat mig som ej hördes då vi skulle prata, sedan hackade, sprakade & försvann ljudet som alltid......En person dök ej upp osv....opponeringen avslutades efter drygt halva tiden......
Jag fick en hel del saker att bättre på i min rapport samt att jag ej fick ta med några bilder förutom mina bilagor, surt då jag från början fått ett ok av handledaren på högskolan & dessutom tycker jag personligen att rapporten blir så mkt tråkigare med bara text, text & text.......

Vilgot har upprepade gånger under eftermiddagen gladeligen utbrist ääee dääee & eejj dääee =) alltså "är där" & "hej där" =)....Ääee dääee är favoriten då han ser en dricksflaska, eller annat han tycker är intressant, Eejj dääee sa han till Astrid & mammis upprepade gånger viftandes med armen i vagnen....ibland låter det som ett rr slinker med.......

Kikat under kvällen på vad som skall göras de första veckorna i nya kursen som startar nu den 18/1...spännande men verkar inte vara det lättaste, min termin börjar med matematik som slutar v.13 då svenska börjar......

Natti Natt på er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska Vi tro på det? Här är det lite mildare nu. Se nu till att krya på Dig. Kram mormor

Ingrid sa...

Håller tummarna för att du snart får känna dig HELT kry!!!
Söta ljud/ord du beskrev där =)
Ha det så bra det går med feberattackerna!
Hälsa familjen!
Kram Ingrid