10 januari 2010

Dag 106: Sjuk....

10/1-10

Kl:12:42

Ingen skillnad febern växlar lite upp & ned men inte högre än 38.6 hittills iaf...orkar dock ändå ingenting, ligger mestadels på soffan eller i sängen......

Fröken bus & pappis tog en promenad till Nakumatt (en av alla affärer) & knorris sover...jag har ingen tid att vila även om jag behöver & vill måste läsa igenom en massa fördjupningar & förbereda för min opponering i morgon, vill ju att det ska bli bra samtidigt som jag inte har ork & kraft att lägga ned på det nu. Det får bli som det blir bara jag blir godkänd känner jag just nu.

Återkommer väl när jag orkar.........

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Hur går det för dig, vännen?
KRYA PÅ DIG!!!!!

Anonym sa...

Jobbit att vara sjuk, hoppas att Peter o barnen klarar sig!
Håller tummarna för opponeringen och hoppas att den går som du vill trots sjukdom.
Kram Ylva