19 januari 2010

Dag 115 inlägg 2: Bilder

19/1-10

Kl:19:41

Gjorde en nygammal frisyr på fröken bus igår, har inte gjort den på säkert 2 år.....det blev så bra =). Double stranded flat twists fram & vanliga enkla twists bak.........Så roligt att göra frökens hår, iaf då det är färdigt =) för hon passar verkligen i allt!
Tillbringade eftermiddagen vid poolen eller ja iaf 2h....passade på att förena nytta med nöje....läsa matematik & sola =) jösses så solen tar, smörjde mig med solskyddsfaktor 40, ändå fick jag riktigt mycket färg =), har visserligen inte solat på evigheter känns det som, kanske 2v sedan sist?.....Matematiken vi ska läsa var inte att leka med...känns just nu som grekiska, men de kommer nog bara jag får sätta mig ned i lugn & ro & läsa.......

Om några minuter kommer Fru H upp hit & ska färga mitt hår =), törs ej göra det själv såhär inför första hearingen ifa det skulle bli tokigt........


Fredagsmys i nya lägenheten =)


Vår stora vackra Prinsessa =)








9 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh vilket mysigt vardagsrum ni har då!! Såg jättefint och myspys ut!
Jättefina bilder på Astrid, som alltid!
Jag har inte sett Ullared serien,, har inte sett i en annan del av köping heller, och det tjatar ALLA om,,, men det har liksom inte blivit av...
Nåväl, nu halkade jag av spåret , hihi...
Ha det så bra i värmen!
Vi har dock fått lite mildare väder nu, och det är helt underbart att vara ute i skidspåren UTAN att frysa fast efter bara någon meter =)

Kram Ingrid

Anonym sa...

Vilken Söt fotomodell. I dag på dan hade vi + gr. Takdropp. Mysigt. Kramisar till Er från Mormor och Uffe

Mr and Mrs Lorentzon sa...

Otroligt fint i håret, som vanligt!

Det var verkligen kreativt!

Anonym sa...

Va mysigt ni har det vilken fin lägenhet ni fick! Astrid är ju lika söt som vanligt.
Farmor & Leif

Lisa sa...

Vad fin hon blev i håret! JAg är så imponerad av dig som kan fläta och twista alla dessa frisyrer och av Astrid som kan sitta still så länge!! Vår snart 3,5-åring har helt plötsligt fått myror i brallan och kan definitivt inte sitta still mer än några minuter.

Kram kram

Anonym sa...

Super tuff frisyr!!
Kram Ylva

Hanya sa...

Tjusigt!

Familjen Junge sa...

Sååå fin hon blev Astrid!!!
Va duktig hon är som sitter stilla så länge och va duktig du är som kan fläta och tvista så det blir så där superfint.

När ni kommer hem till Sverige igen så tror jag att jag får gå frisyrkurs hos dig, hi,hi, så att Hilma och kan bli så där fin!!
KRAM

linluggen sa...

Hon är så söt er stora prinsessa, pojkarna kommer stå på rad när hon blir stor :-)