01 januari 2010

Dag 97: Januari?!

1/1-10

Kl:20:07

Vi hade det super trevligt igår/natt!! Dock var vi rejält trötta då fröken bus började med att väcka lillebror kl.3 som var vaken till 5 innan han knoppade av fröken somnade igen ca 1h senare.....jag själv sov ca 30 min från kl.3 fram till 8.30.......

Sedan höll sig fröken vaken hela kvällen/natten & somnade inte förrän 1.20 här hemma, skulle absolut inte sova borta på Riara, hon fixade det bra inget gnäll eller annat tok, annars slocknar hon alltid kl.19!! . Jag höll på att somna redan vid 22-tiden i soffan så jag kände mig ett tag måttligt social......

På restaurangen åt vi nog alla super god mat jag hittade äntligen lax =)!!
Strömavbrott blir det ju här titt som tätt & vissa områden har strömransonering....rätt som det var då vi satt & inväntade maten/åt/pratade/var ute på liten promenad blev det bäcksvart när strömmen försvann, halva vårt långbord hade iaf fått ljus....mysigt var det dock i mörkret emellanåt.....



Fick denna stora fina doftande bukett
av min käre man igår =)


Försöker söva en arg & trött knorris



I mörkret på restaurangen


Några av gänget.....
Vi satt på varsin sida allra längst ned...


Ursöt liten ödla på nyårsnatten intill taket
ovanför vår ytterdörr



2 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning på nya året!! Vilken mysig restaurang ni är på kanske vi besöker den när jag & Inger kommer? Godnatt Farmor & Leif

mormor pådistans sa...

God fortsättning på 2010. Vilka tjusiga blommor. Här har vi - 10 och ca 60cm snö. Kram mormor o Ulf