10 maj 2009

Växlande

Kl:17:04

Vädret växlar mellan mulet, solsken & ösregn + blåst.

Nu är fröken färdig i håret & jag känner mig nöjd, hoppas bara att pärlorna sitter kvar.....se bilderna nedan....Lägger ut en bild på frökens gubbe också =) som fick hår, ögon näsa, mun, armar, navel, ben & svans (kroppsdelarna brukar variera på gubbarna) jag tycker gubben ser ut som en höna/tupp.....

Ska försöka göra färdigt fysik tentan ikväll då den ska lämnas in senast imorgon.

Vi har promenerat 2 omgångar under dagen fröken cyklade & vi gick =)



3 kommentarer:

Cecilia sa...

Jättesnyggt! Både fröken och gubben!
Tack för dina svar på bloggen. Tur det iaf fanns EN (förutom jag) som tycker det är kul med såna frågor ;-)
Hoppas ni får en frisk o glad vecka!

Lisa sa...

Vilken fin teckning hon har målat! Underbar! Håret är fint, som alltid tycker jag. Lycka till med tentan!

Lisa

Anonym sa...

Va Tjusig hon blev, fröken =) kram Idde