16 maj 2009

Bilder

Kl:07:33

Fröken & jag har varit vaken sen 06:30.....är förvånansvärt pigg då vi inte lade oss förrens ca 01.30 & sedan tog det ett bra tag innan jag somnade....känns som att jag legat i dvala då jag & darling delat på en 120 madrass på golvet.....Leffe & svärmor sover i vår säng.....förstår inte vad vi tänkte på då vi gav bort våra gästsängar...suck....man lär av sina misstag heter det ju.....trots det är det flera år sedan vi gav bort dem & inte har vi köpt nya.....

Ska under dagen lägga upp någon bild då jag provar lite nya glasögon, har 3st provbågar hemma & jag har nog bestämt mig för vilka jag vill ha......

Igår satt vi upp staketet det tog 11h för oss att få upp allt inräknat fika & matraster....det blev superbra också vi är mer än nöjda av vårt staketval, ni ska få se en del bilder på resultatet! Tusen TACK för hjälpen Leffe, Daniel & Yaria (-hoppas jag fick till stavningen) & Tack till farmor som sysselsatte fröken när du kom!
När vi hade haft fika paus så satt Leffe & farmor kvar på altanen en stund medan vi andra fortsatte med staketet.....fröken säger då till Leffe: Leif ska du sitta där du? Hon tyckte han skulle fortsätta arbeta =)

Så här tjusigt blev resultatet!! :

Monterar grindarna

Fröken bus med sin favorit Leffe


Yaria & min bror


Del av framsida färdigt


Framsida & sida

Del av baksidan


Avslutar med en bild på min Rabarbersufflé m pepparkakor



1 kommentarer:

Kallas för mysen sa...

VA :O har brorssan skaffat tjej? det viste inte jag :(