16 maj 2009

Gott & blandat

Kl:17:51

Vi fick besök idag av Gummits (farmors) syster & man de hade med sig en massa jordgubbar =) samt att jag gjorde en rabarber+jordgubbspaj...som blev super god =) den tog slut direkt....kanske att jag gör några sådana i sommar då jag fyller år, för jag tror inte vi hunnit fara till lillebror/lillasyster innan dess.....

Apropå resan så fick vi idag veta att Farmor & hennes syster (Inger) kommer ner i 14dgr & hälsar på oss det ser vi fram emot!!


Ska väl ta med korten jag lovade också.....
Det var ett tag sedan jag var hos frissan, ska beställa tid framöver.....




Mina favoriter är den vinröda med grönt i,
nummer 2 har "stenar" i skalmarna känns ok & sista har trädmönster
de känns stora & var svårt att få dem sitta bra.




1 kommentarer:

Anonym sa...

De sista var absolut finast, du ser jättesnygg ut i dem!