04 maj 2009

Blandat

Kl:14:08

Blandat väder har vi minst sagt idag ena stunden skiner solen för att i nästa regna.....Passar bra att vara inne då jag nu har en Fysik tenta som jag tänkte ge mig i kast med för att se om jag kan få till ett VG......

Fick AC´s medlemstidning idag som var extra tjock =) & innehöll bla ett stort reportage med vackra bilder om de familjer som nu är på plats i Kenya......Hoppas på att våra papper nu är korrekta, att legaliseringen går smidigt så vi sedan kan få ännu ett magiskt samtal...

Väntar på att bli uppringd av DHL som skall leverera vårt staket nu i dagarna så vi förhoppningsvis om vädret tillåter kan montera det i helgen......

Nepp nu ska jag sätta mig med tentan en stund medan vår prinsessa sover middag........

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Oj - har tidningen kommit nu? Synd att postlådan är hemma i Sverige...

MammaSusan sa...

Kan man inte läsa tidningen när man loggar in på AC? Eller jag minns kanske fel var så länge sedan jag loggade in.