04 maj 2009

Hagel

Kl:15:50

Just nu haglar & regnar det som bara den, inte undra på att jag har huvudvärk...tänkte att det berodde på tentan jag sitter med (har ej haft tid att "observera" molnen på ett tag)...hoppas bara vi slipper åska så är jag glad =).... 3min efter hagelskurens start så regnar det enbart......

Kom på att jag har glömt lägga ut lite fler bilder från helgen....min darling har petat bort ett skatbo i våra tallar i 2 omgångar, på bara några dagar har de lyckats bygga ett bo så stort att det tog upp hela vår skottkärra! (2,a omgången var det mkt mkt mindre) Så här kommer ett kort på skottkärran fylld med början till ett skatbo & ett på fröken i sandlådan =)


Redo att fyllas med sand......




1 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att jag har missat helt att det haglat...? Eller också klarade vi oss i floa .. hihi.. Vilket tjusigt kort på madamen i sandlådan =) Kram/ idde