18 maj 2009

Regnrusk

Kl:12:43

Har vi idag....fryser gör jag med så det brinner förfullt i kaminen....åkt på en förkylning så jag känner mig lagomt pigg....

Hade tänkt gå ut i trädgården & förbereda för att vi skall få ner grässkyddet samt ta bort lite stenplattor & gräva ur så jag kan plantera vit hortensia på var sida om trappen & en klematis även den på framsidan fast bortanför trappen mot altanen någonstans .... vill sätta skiffer ist för våra tråkiga stenplattor men det får nog isf bli nästa säsong......hoppas bara på att det ska sluta regna annars får jag ta på mig regnkläderna & göra så mkt jag orkar.....

Om det blir plantering idag lägger jag upp någon bild på resultatet senare, annars blir det en annan dag.....

1 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Usch va jobbigt att va förkyld. Hoppas att du snart mår bättre igen.
KRAM