20 maj 2009

Gäst i busfamiljen

Kl:20:31

Nu har vi fått upp kantskydden vid staketet så Zoya ej kan ta sig ut....Hon har busat med grannens katter & (citerar Astrid) Zoya springer som en galning!.....Undrar vart hon hört det ordet......Det är iaf så skönt att kunna släppa ut Zoya lös & fröken kan leka på gården (nästan) som hon vill.....mina nyplanterade rabatter var mer än roliga att promenera i tyckte både fröken bus, Zoya & grannens katter....Vi tycker dock inte att det var (är) lika roligt......

Frökens svar på om vi säger att hon ska göra något/ inte får göra något etc är: JO det ska jag visst det/JO det får jag visst.....Vem har sagt det blir följdfrågan av oss, svaret blir: Det har jag sagt! De sa jag jue!

Nu ska jag & darling spela lite BUZZ, som jag hittils bara vunnit 2ggr (förlorar pengarna då det ska tjuvas, samt lyckas för det mesta kasta pajen på mig själv.....)


Våra rabarber på baksidan växer så det minst sagt knakar!

Så här såg dem ut i fredags när vi satte staket


Så här ser dem ut idag!











Måste ju ta med dagens bild på vår prinsessa också





0 kommentarer: