30 mars 2010

Dag 185: Tar tillbaka

30/3-10

Kl:22:28

Har precis tittat på kvartsfinal 7 i SM-slutspelet & det gick inget vidare......
Det har åskat & regnat hela kvällen & NU tar jag tillbaka de jag skrev om att jag kan tycka åskan är mysig...för FY 17 vad det small till för en stund sedan kändes som att åskan var rakt ovanför oss & det vibrerade i huset dessutom.....nä åska är verkligen inte min grej.....fick ont i magen....Hade dock varit häftigt att kunna fota nån blixt.....men nu är jag mest beredd att hålla för öronen så snart det har blixtrat...som om de nu skulle hjälpa....

Vi hade tänkt kika på en film, får se om batteriet håller för de eller om vi har tur & åskan drar sig vidare....

Vi har tillbringat eftermiddagen i sällskap av våra goda vänner familjen H...vi tog oss en promenad i blåsten till "Adam´s Arcade" & leklandet de har där....vi blev mäkta förvånade över vad vi såg, det var ju riktigt roligt för barnen...nåja även vi vuxna roade oss i rutschkanor, bollhav & annat....ska se om jag kan lägga upp nån bild....måste få några av fru H först då vi såklart glömde kameran.....Vi ska då definitivt besöka leklandet fler ggr.....

Annars inget nytt regn, åska, regn, åska, regn...ja ni fattar antar jag =).....
Hoppas på att få sova lite inatt åtminstone, förutsatt att regnet/åskan ger med sig.......


0 kommentarer: