25 mars 2010

Dag 180: Nervös

25/3-10

Kl:22:54

Ja som rubriken lyder så är jag skapligt nervös inför morgondagens tentamen i matematik, vill mer än gärna slippa skriva en omtenta.....Har fått mycket god hjälp av fru P en trappa ned Tack & lov!! Så jag hoppas att jag kan samla mina tankar & skriva ned rätt lösningar tillslut.....

Vi har inte hört något från vår advokat idag så vi hoppas verkligen vi får ett besked imorgon, annars blir det väl nästa vecka då.....

Jag har suttit hos fru P en stund ikväll också & kom hem strax efter läggningstid för våra skatter....Som den "mammagris" knorris är hade han inte ätit då pappa skulle mata utan bara varit ledsen & ropat efter mamma....så jag gav honom en lite försenad kvällsmat som han åt nöjd & glad tjoandes ÄÄÄTA, mamma, ÄTA DEN =) för full hals mellan tuggorna....efter kvällsmaten skulle han stoppa sina fingrar i min mun varpå jag knep igen läpparna & knorris säger ÖPPNA!.....han säger också något som låter som mun men utan u alltså "mnn"...
Igår kväll vid läggningen ställde han sig upp i sängen flera gånger & sa aapa, han sa apa flera ggr ikäll också tror att han förväxlat det med upp, för någon apa har det inte varit inom synhåll mig veteligen & gapa tror jag inte han sa.....Å andra sidan kallar han fröken bus för Emma =).....Ida & Anna har han däremot koll på vilka som heter =) vår lille pratkvarn.....
Kommit på att man kan klättra har han gjort också under denna vecka...han har en liten klosslåda i hårdplast som också är en telefon som han tar fram & ställer exempelvis vid bordet & klättrar upp på....livsfarligt eftersom det i denna lägenhet enbart är stengolv....numer förvaras klosslådan där knorris inte kan få tag på den utan tillsyn.....än så länge är han lite för kort i rocken för att kunna ta sig upp på stolar/soffor/bord etc om han inte tar hjälp av lådan då

Nähepp ska väl avsluta & förbereda mig för sängen måste upp tidigt för att hinna i tid till skolan...

Natti Natt på er & skänk gärna en tanke till mig så jag klarar tentan imorgon =)

0 kommentarer: