09 mars 2010

Dag 164: Snabbis

9/3-10

Kl:12:13

Klockan 10 i morse hämtade en av sjukhusets chaufförer upp mig ännu en gång & jag kom nu precis hem min darling är mycket bättre har inte ont & har heller ej fått smärtstillande, men han måste vara kvar en natt till så imorgon får han komma hem igen =)....Undrar vad denna nota slutar på, jag ska ringa sos international & uppge vårt försäkringsnummer så de sedan ska kontakta sjukhuset, men knorris får sova först.....

Stannade till på Nakumatt på vägen hit köpte bl a en påse med "Italian Breadsticks" & ett pkt salta kex supergoda gott med något salt i värmen.....

Knorris sover sin fm lur sedan ska jag svida om i mitt tunna tygstycke med bl a lejon på & gå ner till de andra vid poolen/stranden....

Återkommer senare.....& tack till alla ni som skriver kommentarer emellanåt så roligt att läsa, fortsätt gärna vet ja =)

2 kommentarer:

Emma sa...

Låter jobbigt! Hoppas att gubben blir bra snart så ni kan njuta av er semester.

Anonym sa...

Krya på Dig Peter så Du kan sola och bada med familjen. Kram svärmor o ulf.