05 mars 2010

Dag 160: Rullar

5/3-10

Kl:13:12

Tiden rullar & allt annat har också sakta börjat rulla igen....vår guardian ska fila vår rapport på måndag, då är det "bara" Childrens gubben kvar som ska fila rapporten.....hoppas på att det ska bli gjort innan påskuppehållet så vi kan få besked om en 2,a hearing tid, troligtvis får vi vänta till början av april innan vi får veta en tid eftersom det bara är 2st fredagar kvar sedan är det stängt till den 9/4 & det känns inte som att vi har turen att han ska snabba på.....Det känns iaf bra & mycket bättre just nu =).

Klockan 18 ska vi checka in på tåget som ska rulla klockan 19 är det meningen iaf....

Våra underbara vänner fick så äntligen en liten flicka igår f.-09 & "C" har blivit storebror! Äntligen som de har väntat!! & vi med för den delen =)!! Stort Grattis igen, just nu är vi smått avundsjuka på den korta vistelsen som är 3v men de ska stanna i 6v ändå =).

Ikväll blir vi en svensk familj mindre här på Gemina då de äntligen ska få fara hem med sin prins =) Vi önskar dem självfallet allt gott på resan & all lycka hemma, & säkert ses vi i framtiden i kalla Sverige =)......

Hoppas på att kunna uppdatera senare idag med några bilder från tågkupén etc....Fredagsmys i en 1,a klasskupé ska bli spännande =).......

Hej så länge & Trevlig Helg!!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Roligt med lite fler bilder.. =)
Vad var det för djur nu då?
Du kan konsten att hålla folk nyfiken du!! =)

Beträffande din kommentar i min blogg, så är SNÖN det sista jag oroar mig för.. hihi...
Jag oroar mig mer för om det blir inställt PGA Kylan.. minus 18 grader är gränsen...
Så vi får hoppas attd et mildrar på... när vi har -24 här är det alltid kallare uppåt... men vi får se, enligt alla väderrapporter ska det bli mildare iallafall.. =)

Det återstår att se!
Ha det så underbart på eran semester nu, så hörs vi tuill veckan igen =)

Kram och Hälsa så gott!!!

Anonym sa...

Hoppas resan gått bra. Sandra och jag har varit ute på stan idag. Jag slutade ju kl 13 idag fredag. Hoppas få se många fina bilder från Eran semester. Kram till Er alla. Mormor o Ulf