16 mars 2010

Dag 171: Tentamen

16/3-10

Kl:21:22

Vi har inte hört något från vår advokat idag så troligtvis fick hon ej tag på childrens gubben eller så väntar hon med att höra av sig tills hon kan meddela oss en tid....oavsett vilket önskar vi att det ska ske innan fredag för då stänger domstolen & öppnar igen den 9/4.....

Däremot gör sig min mage hörd =( är inte alls bra i magen idag & värre har det blivit under dagen/kvällen, illamående också & är mycket nöjd om jag slipper kräkas, har iaf varken feber eller magont än så länge =).....Om jag inte är bra om ett par dagar får jag väl göra ett besök på Tropical centre for medicine & traveling antar jag....

Har försökt avsluta min tentamen också inte så lätt med en mage i uppror & 2 busfrön som far omkring både här & där varav vår minste juvel knorris helst utav allt skulle vara fastklistrad på mig 24h per dygn för att vara nöjd......Ska göra en sista genomläsning av min tenta innan jag eventuellt skickar in den, känner jag mig rätt så lär jag väl göra minst ett par ändringar/tillägg innan jag är skapligt nöjd för att lämna in den.......


Tänkte visa ett filmklipp eller fler på knorris som går, lite grann
kunde vi fånga iaf varför ska man gå på "beställning".....








Natti Natt
så länge

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi fik af vor advokat at vide, at man sagtens kan fila papperne selvom dommarne inte är där - resten af domhuset funkar också efter på fredag... Vi hoppas i al fald at vore papper skal filas på måndag eller tirsdag og vi skal få veta en tid til vor 1. hearing engang næsta vecka...:-)
mange hilsner, Minna.

Anonym sa...

Vor advokat filar. Jeg tror det betyder at man kan få veta sin domstolstid under uppehållet :-) Vor advokat forklarede at det är kun dommarne som inte finns där under uppehållet - alt andet personale finns kvar.

mormor pådistans sa...

Va Vilgot är duktig. Snart springer han obehindrat och ni har fullt upp med att hinna med. Kram Mormor och Ulf

Ingrid sa...

Vilka underbara klipp på Vilgot! =)
Jättekul att se lite, för när ni kommer hem springer han säkert ifrån oss allihop =)