28 mars 2011

Testar

Har blivit utvald via smartson igen & denna gången ska jag få testa någonting som heter "colour catcher"
maskinen är igång i skrivande stund, bara att hålla tummen för att resultatet blir som utlovat då....vågade mig inte på att tvätta nya kläder...testar lite får vi se....men det är då blandade färger det jag har vågat mig på iaf, vitt, rött, blått osv.....inte i samma plagg utan olika.....


Jag återkommer med resultatet då det är klart.....
Är DU också nyfiken på dessa dukar & vill testa gratis följ då länken nedan http://www.colourcatcher.se/prova.html

För ett tag sedan fick jag också möjlighet att testa en stenugnsbakad pizza från Dr Oetker....


Första intrycket var att den var lite liten...
Men det visade sig vara alldeles lagomt & den var verkligen supergod!
Smakade precis som en pizza köpt från pizzeria!
Detta är en pizza vi kommer att köpa nån gång framöver!



Hej så länge......

1 kommentarer:

gummit sa...

Va bra den är väl säkert mycket billigare.