03 mars 2011

Blandat

Idag fyller darling 33 år =) Hurra hurra hurra
 ....
& det är också 3 år sedan Irma gick bort, svårt att förstå att det är så länge sedan.....lika med lilla pappa det har gått strax över 1mån sedan pappa vandrade vidare & snart är det dags för begravning

Nu har vi 7dgr kvar till flytt & ni som är in & läser har säkert inte missat det antar jag ;-)...ni får stå ut ett tag till med min nedräkning helt enkelt.....Underbart soligt & lite varmare väder har vi fått också, då vi verkligen borde vara inne & packa, för det känns som om vi har hela huset kvar att packa trots att vi fått ned massor....sedan har jag ju förstås en massa att göra i skolan, men liiiite ledigt måste jag ju få unna mig också eller hur =)?


Nej nu ska jag göra mig klar så vi kan gå ut i vårvädret innan knorris ska sova middag.......
 

3 kommentarer:

Magdalena sa...

HIPP HIPP HURRA på Peters födelsedag!
Stort GRATTIS från oss i Stockholm, och lycka till med nya huset!

Anonym sa...

Grattis Min älskade son som blivit 33 år tänk va åren går!!! Njut av era barn VIPS så är de vuxna vänta ska ni se. Men kram i alla fall på födelsedagen från Mamma & Leif

"Kommer och grattar i nya huset så ni får packa i lugn och ro"

Sussie sa...

Grattis fina kusin!!
Finner inga passande ord för sorgen!
Kram från gammal kusinen Susdie m familj