17 mars 2011

Inga fler


Har plockat bort möjligheten att lämna Anonyma kommentarer, & låter det vara så tillsvidare....håller alltså fortfarande bloggen öppen....

Det känns att våren är här, solen värmer så underbart....dock har det varit småblåsigt & såklart kallt i skuggan...så vi håller oss i solen =)....

Snart helg igen =)....imorgon skall ännu en delexamination lämnas in....blev godkänd på den första utan att komplettera =).....har dock i stort sett inget "material" alls inför denna examination så det kommer väl bli ett resultat därefter =(.....

Jag har sällskap av brorsan =)...darling & Ola är iväg & tömmer vårt förra förråd....jag ska strax starta med examinationen.....

På tisdag ska jag på lite fortbildning =) en föreläsning som heter "Att skriva sig till läsning via datorn" & det ska bli så roligt & intressant att få ta del av tips etc.....

Nu är alla heltäckningsmattor nere utplockade.....darling & min snälle bror hjälptes åt med det nu under em.....


Nej nu ska jag sätta fart med studierna så jag kommer nån vart...ska ju se "Halv åtta hos mig" & sedan "Sveriges värsta bilförare".....än så länge har vi ej satt upp parabolen så vi får nöja oss med svt1, 2, tv4 & tv6.....roligt värre.....

5 kommentarer:

Mariannes blogg sa...

Det var hyggelig at du fortsatt har åpen blogg:))
Ha en flott dag!
Marianne

Sussie sa...

Glad för att du fortsätter!
Vilket material saknar du??? Är ju lärare och kanske kan hjälpa till!!??
Kusin vitamin

gummit sa...

Grattis att du blev godkänd!! Kram farmor & Leif

Familjen Junge sa...

Glad att du fortsätter att blogga!!!
KRAM Anna

MammaSusan sa...

Tack så roligt att ni tycker det =)!