31 mars 2011

Börjar ta form

Darling har ägnat & håller visserligen fortfarande på med att sätta köksluckorna och annat på plats igen.....& det blir fint, om jag får säga det själv ;-)....även fast de gamla knopparna just nu sitter på då vi inte haft tid att köpa nya handtag ännu samt att dekorlisten inte har blivit målad.....gardinstängerna i köket & hallen och alla taklampor, nåja inte taklampan i köket då, men de andra är lackade & återuppsatta & såklart finfina dem med =)....innan var dem tråkigt träfärgade nu har dem blivit svarta precis i samma kulör som köksluckorna =)

Jag ägnar mig åt att skriva & förhoppningsvis slutföra slutuppgiften i delkurs ett som skall lämnas in före kl.9 imorgon bitti...troligtvis går jag upp tidigt med darling i morgon för att eventuellt skriva lite till innan jag lämnar ifrån mig den.....

Bilder då på köket kanske någon undrar....jodå det borde komma nu ikväll innan jag lägger mig så håll utkik!

Hej så länge!

0 kommentarer: