07 mars 2011

Planer för dagen

Måndag igen & jag har sovit urdåligt, har seminarie kl:9-11:30 sedan ska jag möta upp brorsan för att vi ska försöka bestämma blommor åt pappa...
Sedan ska jag planera veckans lektioner för "min" klass i tema rymden, & sedan packa förstås bara 3dgr kvar nu!!! & inte tycker vi det är mindre spännande....farmor & Leffe passar våra skatter medan vi är på bankmötet sedan hämtar vi upp barnen & åker tillsammans till nya huset :-D ...Leffe har nämligen bara sett huset i bilder medan farmor ju var med mig på den 1.a visningen då darling var sjuk...bara jag då parkerade bilen utanför garaget så kände jag att här vill & ska jag bo, känslan blev bara starkare då jag kom in i huset :-)....farmor hade samma känsla till & med & jag var säker på att darling skulle vara av samma åsikt :-)....

Jag ligger fortfarande i sängen & bloggar från mobilen så jag kommer redigera texten sedan på datorn då jag inte kommit in i hur man på snabbaste & smidigaste viset fixar de, för som jag gör på datorn ville såklart inte min mobil göra...& nu är texten redigerad =)!

Nu är det dags att äta frukost :-) ....Godmorgon på er

0 kommentarer: