01 mars 2011

Sugen på

Är så himla sugen på kladdkaka, har bara inte haft tid eller ork att slänga ihop en...Blev glatt överraskad då jag fick två "molniga kuvert" i brevlådan där jag blivit utvald som testpilot  via smartson för pizza.....dock längst ned på kupongerna står det att de gäller för kladdkaka.....hmmmm vilket sammanträffande & inte blev jag mindre sugen på kladdkaka....verkar som att alla? som skulle få testa pizzan har fått fel kupong.....hur som helst hoppas jag såklart på att få använda den ena kupongen för kladdkakan iaf =).....Inväntar svar på det.....

Inväntar att min darling ska komma hem från jobbet så vi kan äta lite & sedan måste jag verkligen sätta mig ned & försöka få tag på motivationen & ron att skriva klart, för imorgon bitti kommer det inte att finnas möjlighet det vet jag då säkert.....
Hej så länge!!

1 kommentarer:

Me and My baby Dolls sa...

Jätte fin blogg du har! Och så söta barn!!!

Hur mår ni idag då?

Ha en forsatt trevlig dag!