23 mars 2011

Läser & läser

Fröken bus har bett om att få läsa för mig i omgångar idag
3ggr till & med & har hunnit läsa 3s i pappas gamla bok


Idag var det varma härliga vädret bokstavligen bortblåst...det blåser fortfarande ordentligt kallt & varken knorris eller fröken bus ville vara ute särskilt länge idag....Hoppas solen & värmen kommer tillbaka snart (helst nu )....
Imorgon ska jag göra sista dagen i klassen enligt schemat men då jag varit borta 2dgr ska jag ta igen en av dem i juni =), då min handledare ska vara ledig & jag har klassen själv igen.....Jag gör iaf en avslutning imorgon eftersom det blir så långt glapp, så det bjuds på isglass imorgon......

2 kommentarer:

gummit sa...

VA DU ÄR DUKTIG!!!!!!! Farmor

Familjen Junge sa...

Men va du kan Astrid!!!
Vilken hejare du är på att läsa!!!
KRAM