07 mars 2011

Bilder & ett filmklipp


Att handla "gratis" är alltid en trevlig överraskning =)
Det enda jag behövde betala för var matbrödet!
Hade en kupong för kladdkakan & återbäring för det andra =)
Ska bli spännande att smaka kladdkakan sedan.....


Jag som älskar choklad & mango är inte dumt det heller
men denna kombination var då inget för mig.....

Frökens teckning till pappa på födelsedagen

 Soffmys kikandes på tv.n


Nyaste tillskottet från mitt favoritprogram
är mycket nöjd med dess innehåll =)


 3v sedan då jag förberedde lite lektioner...


 Mätt & glad prins =) fick smaka strips...


Förutom att läsa & skriva är det
roligt att räkna, som här baklänges...



3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul i bloggen att få höra din röst på jobbet!!

Anonym sa...

Baklänges det va inte illa och fort gick det!! Duktig tjej tycker Farmor & Leif

Anonym sa...

Den ni kommer att sakna mest av allt är nog kaminen den är underbar säger jag som älskar värme!! Farmor