02 mars 2011

Färdig


Det blev sent igår innan jag blev färdig med all skrivning....nästan 00:30 & sedan kunde jag iaf inte somna, inget ovanligt...konstigt nog är jag just nu iaf ovanligt pigg fast jag varit vaken mycket inatt & har varit sedan darling for till jobbet i morse....även om jag inte gick ur sängen förrän vid 8, så lite "vila" blev det iaf =)....

Idag skiner solen från en underbart blå himmel & det är inte så fasligt kallt heller, troligtvis blir det omkring nollan om inte + ute under dagen, hoppas jag =)....tror inte jag har så mycket måsten idag heller då det gäller skolan, har dock inte kollat schemat så jag är inte så säker, misstänker att det borde vara något, men har haft full fokus på examinationen & andra saker...hmmm har såklart en redovisning att göra som ska presenteras på måndag....hoppas på att kunna få tag i min handledare bara så jag kan få ta del av de material jag behöver för att kunna besvara de frågor som ska ligga till grund för seminariumet sedan......Under helgen ska jag skriva en självvärdering också inför de utvl. samtal som ska äga rum på tisdag morgon nästa vecka.....

Sedan ska vi förstås packa, packa packa =) för nu står det inte på förrän vi får nyckeln till huset =)!! 8dgr kvar nu.....

Hej på ett tag igen!

1 kommentarer:

Lisa sa...

Så spännande att det närmar sig datum för flytt! Stressigt också kan jag tänka. Lycka till med allt! Både skola och flytt.

Kram Lisa