15 mars 2011

Lösen?

Funderar på om jag ska ha lösenordsskyddad blogg....verkar vara någon som tror sig veta både det ena & andra om vårt liv & som dessutom kommenterat detta i min blogg Anonymt! Visst jag får kanske "skylla" mig själv som bloggar om just vårt liv, men för det tycket jag att man skriver inte vad som helst.....Jag anser att det är fegt & löjligt att inte våga stå för de "åsikter" eller vad jag nu ska kalla det för som skrivits i kommentaren.....Det märks iaf på kommentaren att det då rakt inte kan vara någon vi känner....dels stod det att det "att skaffa barn är lätt"....vilket är då vår raka motsats till erfarenhet....verkar vara avundsjuka som är till grund för kommentaren....

Som sagt jag funderar & kommer meddela ett beslut så småningom...tråkigt om det blir ett lösen då jag vill att "alla" ska kunna läsa min blogg om dem skulle vilja...

Äsh orkar inte ödsla massa energi på helt oviktiga saker, så nu lämnar jag detta ämne tills jag fattat ett beslut, ni som isf vill läsa min blogg får helt enkelt säga till på min mail =) om jag beslutar att sätta lösen....



Tills dess ska vi försöka njuta av solen....bland alla flyttkartonger & bestyr....förutom de har jag såklart en hel del massa att göra i mina studier.....det vardagliga bestyren är ju som alltid oavsett =)


Tjingeling

2 kommentarer:

Lisa sa...

Nej men fy vad tråkigt!! Hoppas den personen fick sig en tankeställare och ligger lågt.

Stackars Vilgot! Aj aj aj, det måste ha gjort ont. *ryser* Hoppas det läker fint och att allt är som det ska.

Kram Lisa

sweflo sa...

Trist!
Det är som jag brukar säga... Det finns personer till allt, och vissa försöker verkligen göra livet surt för andra...precis som om det vore deras "stora uppdrag" här i världen.
Jag tror och hoppas att allt som sänds ut kommer igen.

Idde