07 februari 2010

Dag134: Kallt

7/2-10

Kl:20:37

Tog mig tid idag att vara lite ledig, har faktiskt inte pluggat på heeela dagen =), vi har varit ute tillsammans, skönt! Dock var det blåsigt & kallt idag kanske omkring 24g, så jag har suttit i min polotröja ute.....Eftersom jag ej pluggat under dagen har jag desto mer att göra nu, tog mig en liten paus för att skriva några rader här......går ju inte att läsa i ett sträck när man ska samla tankarna & lära sig något samtidigt.....
Apropå väder...nästa vecka alltså inte den från imorgon, då iaf ska det enligt väderprognosen vara 29-30g hela veckan =) =) passar mig perfekt!!

Imorgon är det en alldeles speciell dag förutom att vi får hembesök utav vår guardian så ska jag berätta om det i morgondagens inlägg =)......

Det är många vurpor nu här hemma för en envis Vilgot tycker att han ska stå & gå för det mesta, utan stöd eller med stöd av en hand på något, det läskiga i det hela är att det är klinkersgolv i hela lägenheten.....skulle behöva en hjälm åt honom som skydd, för man måste ju låta dem testa annars lär dem sig ju inte samt att man inte kan ha ett vakande öga på dem varje sekund, snabb som han är så tar det bara någon sekund så är det gjort.....spännande att se hur lång tid det tar innan han helt släpper taget, kavat som han är så känns det inte alltför långt bort.....Han är så söt när man ber om en kram borrar han in huvudet i halsen och myser =) sedan tittar han på en med ett brett leende & bus i blick....han kommer krypandes på golvet tar tag i benen & borrar in huvudet i benet samtidigt som han skrattar nöjd innan han reser sig upp =).......


återseende imorgon då jag ska berätta om det speciella.......

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Hmmmmm.... Ååååhhhh jag som är så nyfiken!!! Det vet du!!!! hahahaha
Spännande,,,ska hålla ögonen på bloggen från att jag kommer hem från jobbet!!!
Kramar i mängder!

Anonym sa...

Du håller då oss på sträckbänken må jag säga!!
Kram Farmor & Leif