28 februari 2010

Dag 155 inlägg 2: Inte som det var tänkt

28/2-10

Kl:22:26

En underbar, spännande, händelserik & rolig dag har vi haft allesammans idag & vaken är jag fortfarande om än rejält trött så bara jag är klar med detta blir det sängen....Parken har en yta på 50 000kvkm.....


Ett gäng Bilder från dagen =)


Vacker vy ner i en dal...




Sorry men det blir bara 1 bild
det tar visst låååång tid att lägga upp
bilder idag orkar inte just nu.....
Måste sova om det går det är fullmåne
typiskt för jag kan verkligen inte sova då....
Jag (vi) som har en massa vackra bilder att visa....

Ni får stå ut till imorgon =) Natti Natt så länge

1 kommentarer:

Ingrid sa...

Okej då =)
Jag blev Glad att du orkade skriva något idag över huvudtaget.,.. trodde nog du skulle stupa halvt medvetslös i säng efter dagen... Hoppas att din trötthet trotsar Månen och att era småbus sover hela natten lång... men risken är väl att dagens intryck och händelser gör att det blir motsatt effekt... Men man kan ju hoppas för eran skull =)
Kram på dig!