25 februari 2010

Dag 152: French kiss....

25/2-10

Kl:17:52

Imorse begav vi oss iväg tillsammans i en taxi ut till Giraff centre en spännande & lärorik upplevelse....knorris har hållt låda minst sagt mellan 00.30-04.30 i morse så jag var mer död än levande då det var dags att kliva upp......På giraff centret turades vi om att mata girafferna & både jag & farmor vågade oss på en (flera) "french kiss" synd nog blev det inte så bra bilder på de tillfällena....vi drack lite läsk & shoppade lite innan vi sedan for hem med chauförren som hade väntat på oss i 2h.....

eftermiddagen har jag haft redovisning av min fältstudierapport & fröken badade vid poolen i sällskap av farmor & Inger, medan knorris sov här hemma & pappa tvättade......

Imorgon ska vi bege oss till Nationalmuseet & snake park efter de åker vi till svenska skolan.....sen måste det ju bli fredagsmyyysssssssss också på kvällen =)...........

Nu är det dags att ge en trött knorris sin kvällsgröt & fröken bus kvällsfika..........



Så här såg det ut hemma hos oss
vid 20-tiden igår i väntan på att vi skulle
se film, medan jag avslutade
min rapportskrivning....


Vacker!!


Fröken bus matade också girafferna
i omgångar.....


Gänget samlade vid giraffen &
knorris i vagnen i bakgrunden



Farmors tur att få en BLÖT PUSS av giraffen
Daisy =)




Jag började med att få en BLÖT PUSS av Daisy....



Höll ju att glömma detta kortet, vi köpte en
man & kvinna, fanns i många olika
utföranden & stl alla lika vackra!!
Dessa ska få pryda vårt vardagsrum när
vi kommer hem....



Nu har jag nypt farmors bilder också
så här kommer några till =)









4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga kort. Vi saknar ljudet.Vad Astrid får utstå mycket innan hon blir fin i håret.Kram Mormor och Ulf

Anonym sa...

Ser ut att va en skön lur. Kran Mormor

Ingrid sa...

Ååhh vad jag har väntat på bloggar =) Såå otroligt fina och ROLIGA bilder, jättekul att se!!
Den där giraffen kunde pussas minsann... =)

Nu ska vi fixa kvällsmat här hemma, ser fram emot fler bilder och historier !!
Kram på er!

Anonym sa...

Det kan man kalla blöt puss :) //moster